Klantenservice

Bij GreenIX streven we er naar dat onze klanten probleemloos van Snel Zakelijk Internet gebruik kunnen maken. Wanneer daarbij iets mis gaat verhelpen we dat zo snel als mogelijk is. Heeft u een probleem met het gebruik van onze producten of diensten? Laat het ons weten!

Liever iemand aan de lijn? We zitten voor u klaar!

Maak een ticket aan

Veelgestelde Vragen

Controleer of het internet alleen op uw apparaat niet werkt, of dat dit voor meerdere apparaten het geval is. Probeer zowel apparaten die met kabels aangesloten zijn en toestellen die met WiFi gebruikmaken van internet.

Is uw WiFi wachtwoord correct? Uw WiFi is beveiligd met een wachtwoord. Controleer het wachtwoord als u geen verbinding kunt krijgen. Kunt u uw wachtwoord niet vinden of weet nu niet hoe u het wachtwoord opnieuw kunt instellen, neem dan contact met ons op.

Uw WiFi is optimaal ingesteld op uw locatie. Bevindt u zich buiten het bedrijfspand of zijn er aanpassingen gedaan aan de ruimte? Dan is het mogelijk dat het WiFi signaal niet meer optimaal functioneert.

De snelheid van uw internet wordt door GreenIX gemonitord op optimale snelheid. Wanneer u lager dan verwachte snelheden ervaart controleer dan of een apparaat of iemand in uw organisatie op dat moment geen grote bestanden downloadt of op andere wijze veel bandbreedte verbruikt. Neem contact met ons op om uw snelheid te controleren.

Dit is vaak het gevolg wanneer u uw telefoonnummer heeft meegenomen van een vorige aanbieder waar de verhuizing niet goed is verwerkt. Daardoor kunnen klanten van uw vorige aanbieder u niet bereiken. Neem contact met ons op zodat wij met de vorige aanbieder dit regelen.

Controleer of uw internetverbinding werkt. Indien dit het geval is controleer dan of het toestel goed is aangesloten. Als dit ook zo is, neem dan contact met ons op.

support